גם אתם משלמים כפול על שירות אחד!

כל מה שצריך לדעת על כפל ביטוחים!

ברוכים הבאים לישראל 2017 - יוקר המחייה, מיסים, מע"מ גבוה, ביטוחים פרטיים, עלויות שרק עולות ועוד. מגיעים ל-10 לחודש, עוד לא הספקנו לראות את מה שהרווחנו וכבר הכל נעלם מחשבון הבנק. לפעמים עושה רושם שאנחנו עובדים בחינם.
רק שיש דבר אחד שעומד מאחורי כל הנושא הזה, מדינת ישראל היא המדינה שלנו ואנחנו צריכים להסתדר ולהסתגל למצב הקיים, כי אין לנו ארץ אחרת!

כפל_ביטוחיםאיך זה קשור בכלל למאמר?

בטוח שאלתם את עצמכם כשהתחלתם לקרוא. אז התשובה היא שהרבה פעמים אנחנו נוטים להביא את עצמנו למצב המתואר מעלה, מבלי לשים לב איך אפשר למנוע הוצאות מיותרות ובכך לחסוך אלפי שקלים מדי שנה.
אחת ההוצאות העיקריות שאנחנו לא שמים לב אליה היא בתחום הביטוח הפרטי. מי שדואג לעצמו, לעתיד שלו ושל בני משפחתו, יודע על מה מדובר. עשרות סוגים של ביטוחים – ביטוח בריאות, ביטוח חיים, אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות ועוד.
ריבוי כה רב של סוגי ביטוחים שונים מצריך ידע רב בתחום והבנה מקצועית, מה שלא קיים אצל רוב האנשים שמשלמים על אחד מהביטוחים הפרטיים.
מעבר לכך, מי שעדיין לא ביטח את עצמו או את בני משפחתו, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח ולהתחיל את התהליך!

אז מה הסיבה למנוע תשלום על ביטוח אם זה מומלץ?

האמת שאין סיבה למנוע שום תשלום, להיפך זאת הוצאה משתלמת לעתיד. הבעיה היא שלרוב אתם משלמים על אותו ביטוח בשתי חברות ביטוח שונות ולעתים אפילו יותר ובכך יוצרים כפל ביטוחים.

לפניכם דוגמא פשוטה:
נניח שעשיתם פוליסת ביטוח בריאות בחברה א' בתשלום חודשי ממוצע של 200 ₪. כעבור חודשיים הציעו לכם בעבודה לעשות ביטוח בריאות עם כמה כיסויים נוספים שאין בביטוח הבריאות הנוכחי שלכם. בנוסף במיוחד בשבילכם עשו הנחה ועכשיו הביטוח של חברה ב' עולה לכם 150 ₪ לחודש.
הסכמתם. מצויין. הצלחתם לחסוך 50 ₪ בחודש על ביטוח, רק שכאן הגיעו הטעויות שכולנו עושים:

  1. כאשר הציעו לנו להצטרף לחברה ב', לא בדקנו לעומק את ההבדלים בפוליסות הביטוח וייתכן שאולי הרווחנו כמה סעיפים חדשים אבל חסרים הרבה יותר סעיפים שהיו בפוליסה הראשונה. מעבר לכך שרוב הסעיפים הם אותו דבר.
  2. לקחנו את הביטוח החדש כי הוא יותר זול ולא בהכרח יותר טוב, אל תכחישו שזה לא אתם, כי לרוב זאת האמת!
  3. הטעות העיקרית! – כשלקחנו את ביטוח הבריאות החדש, לא ביטלנו את הביטוח הקודם – עקב חוסר זמן, חוסר ידע מקצועי או שסתם שכחתם. קורה. אל תאשימו את עצמכם! רק ברגע שזה קורה נכנס לתפקידו גם כפל הביטוחים שכולנו מתחילים להרגיש אותו רק מס' חודשים או שנים לאחר מכן. 
    &nbsp
    <<< לבדיקת כפל ביטוחים וייעוץ מקצועי בחינם לחצו כאן! >>>

ועכשיו אתם בטח אומרים לעצמכם –

אז מה אם אני משלם כמה שקלים יותר בחודש, לא יקרה כלום, זה לא מה שיעשה את ההבדל.
טעות! טעות! ועוד פעם טעות!

ועכשיו תבינו את הטעות שלכם במספרים:מחשבון_ביטוח

אם הייתם נשארים עם ביטוח בריאות אחד, של חברה א', הייתם משלמים 200 ₪ בחודש, 2,400 ₪ בשנה, 12,000 ₪ ב-5 שנים וכך הלאה. כשהוספתם את הביטוח השני, שילמתם 350 ₪ בחודש, 4,200 ₪ בשנה, 21,000 ₪ ב-5 שנים. כמעט כפול! יותר מזה שיכולתם לחסוך כמה אלפים רק אם הייתם שמים לב או קודם לכן פונים למומחה בתחום הביטוחים שיעזור לכם ויעשה סדר. עכשיו תסתכלו על התמונה הכללית של המצב כיום, כשיש לכם גם ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, אובדן כושר עבודה ועוד. אתם עלולים להיקלע למצב שבו במשך חמשת השנים הבאות תזרקו לפח למעלה מ-10,000 ₪ ולפעמים גם הרבה יותר!

כן מצב לא נעים בכלל והאבסורד הוא שכמעט לכולם זה קורה.

אבל רגע, תעצרו, קחו נשימה!

נכון, בא לכם להאשים את כל העולם שנקלעתם או שהייתם עלולים להיקלע למצב כזה. אולי אתם רוצים לפנות לעורך דין ולתבוע על העוול שנגרם לכם – צודקים, זה הטבע שלנו – רק שזה לא חכם, כי לכל בעיה יש פתרון והפתרון הרבה יותר פשוט ומועיל!
מספר מומחים בארץ מתחום הביטוח, מתמקצעים בכפל ביטוחים. חלקם גם נותנים ייעוץ בחינם ואפילו מבצעים בדיקה ראשונית ללא עלות!
אז אם נקלעתם למצב כזה, אתם עלולים להיקלע או שפשוט רוצים לבדוק שמצבכם תקין – תפנו למומחה, תעשו סדר במצבכם הכספי ותבטיחו עתיד טוב יותר לכם ולבני משפחתכם! תזכרו הכל בידיים שלכם, רק צריך לבחור בדרך הנכונה!

<<< לייעוץ מקצועי ובדיקה ראשונית בחינם לחצו כאן! >>>