כמה כסף תקבלו בגיל הפרישה?

גם אם חשבתם שאתם יודעים, אתם טועים. מעבר לכך אתם תמשיכו לטעות עד שלא תעשו את הדבר הבא.


pensieלמה בכלל חשוב לדבר על הנושא?

הרבה אזרחים היו במקום שלכם, במקום של אי ודאות ותכף תבינו גם למה.
לא פעם אחת, לא פעמיים ואפילו יותר במהלך החיים שיניתם מקום עבודה. בכל מקום חדש החלפתם מקופת גמל אחת לאחרת מבלי לשים לב, כי לא הבנתם מה זה באמת אומר והיה יותר חשוב לכם להתעסק בהצלחה שלכם במקום העבודה הנוכחי. בנוסף קיבלתם קרנות השתלמות, המשכתם לחסוך
לפנסיה, כולנו עוברים את זה.
עבדתם 15-20 שנים ב3-4 מקומות עבודה ולעתים אפילו יותר והתחלתם לחשוב על היום שאחרי, היום שתפרשו לפנסיה. התחלתם לבדוק ולעשות מכפלות של כמה כסף תקבלו כשתפרשו ופתאום גיליתם שלא תצליחו לחיות, כי חשבתם שתקבלו הרבה יותר.

אז מה עושים עכשיו? איך ממשיכים?

הסוד הנורא הוא שממשיכים כרגיל - תעבדו, תרוויחו, תמשיכו להפריש כספים לפנסיה, רק פה צריך לעשות שינוי אחד קטן.
כיום בארץ קיימות מגוון חברות המספקות את שירותי הפנסיה, ביניהם: מגדל, מנורה, כלל, הראל ועוד.
סיכוי גדול שכל מעסיק שעבדתם אצלו, עובד עם חברת פנסיה שונה ולכן גם לכם יהיו מס' קופות גמל.
מה שניתן להסיק שחלק מהפנסיה שצברתם יכול להתפזר וללכת לאיבוד, מצב הנקרא כספים אבודים.

מה עלי לעשות כדי לאתר את הכספים האבודים שלי?

אם הגעתם לפה אז צריך גם להגיע השינוי הקטן והיחיד, השאלה הנשאלת אם אתם מעדיפים לעשות את השינוי בעצמכם – בדרך מסורבלת, השקעה מרובה של זמן, כסף וכוחות או שתעדיפו ללכת על דרך הרבה יותר קלה ולהיעזר בייעוץ מקצועי של מומחה בתחום, במיוחד שיש מומחים שנותנים ייעוץ כזה בחינם!
לדעתי, אין פה מקום למחשבה, עדיף ואפילו מומלץ להיעזר במומחה, כי מדובר בחוק, ברוב המקרים בהרבה מאוד כסף והחשוב מכל – בעתיד שלכם!

אז מה בעצם עלי לעשות?

שירות חדשני הנקרא מסלקה פנסיונית של משרד האוצר עוסק בהפקת דו"ח כולל של כל קופות הגמל הקיימות על שמכם, ריכוז של כל הקופות למקום אחדpensia וקבלת תמונת מצב על כל הכסף שצברתם עד כה. משם ההחלטה בידיים שלכם – להשאיר את המצב כמו שהוא או לנייד את כל קרנות הפנסיה ולרכז את הכל במקום אחד. אתם כבר מבינים בעצמכם מה כדאי, מעבר לכך שמי שיעזור לכם בזה, ייתן לכם ייעוץ מקצועי, ללא כל עלות, ילווה אותכם לאורך כל התהליך ויוודא שתקבלו את מה שמגיע לכם!

כל מה שנשאר לכם לעשות בעצם הוא להשאיר פרטים אצל מומחה בתחום הפנסיה, להביע עניין בעתיד שלכם ולהבטיח שתמשיכו לחיות ברמת חיים סדירה גם לאחר הפרישה!

לקבלת ייעוץ מקצועי ובחינם לחצו כאן!